11-03-28: Svar på kommentar

kottenliten om 11-03-28 - Back on track!:
hejsan.. Jag tänkte bara fråga..^^ jag undrar om du vet några bra mammagrupper runt jönköping? Ttyp i habo eller något liknande? Vilken underbar liten tjej du har fått :)!

Svar: Hejsan! Först & främst tack för en söt kommentar:) Jag har gått på öppnaförskolan i huskvarna. Där har dom en grupp för just unga föräldrar. Den är på onsdagar kl 13-15 & jag har verkligen trivts där! Kate älskar att vara där & leka med de andra barnen & jag älskar att vara där & umgås med mina underbara vänner som jag fått genom den gruppen. Alla är välkomna dit varesig ditt barn är några månader eller några år, så jag kan verkligen rekomendera dig den gruppen! Det är inte i habo men det är värt att åka dit, jag lovar dig! Det tar ett litet tag innan man känner sig bekväm i en grupp med andra som känner varandra men jag var där med & nu har det gått ett tag & jag har verkligen fått vänner för livet:) Hoppas du kommer dit:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0