11-03-28 - Back on track!


Nu är datorn på hemma plan igen & nu kan jag blogga lite ännu en gång. Har hänt en hel del sedan datorn for iväg så ska berätta för er.

Just nu är jag riktigt trött & jag vill att Kate ska sova så jag kan sova med henne men hon verkar rättså pigg. Hon vandrar runt här & plockar upp saker som hon ger till mig. Så duktig så!:) Ska nog fixa en flaska välling & försöka få tösabiten att nana lite. Kommer mer inlägg senare. Käns skönt att ha tillgång till bloggen igen:)! Pussar & kramar!

 

 


Kommentarer
Postat av: kottenliten

hejsan.. Jag tänkte bara fråga..^^ jag undrar om du vet några bra mammagrupper runt jönköping? Ttyp i habo eller något liknande?

Vilken underbar liten tjej du har fått :)!

2011-03-28 @ 18:34:42
URL: http://kottenliten.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej :) kate är underbart söt! Ska du börja skolan igen? Ska du gå om eller vad gick du och vad ska du gå? :)

2011-03-28 @ 19:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0