11-03-31

Hejsan alla glada! Blev inget mer bloggande igår för den dagen hade jag fullt upp. Först dagis, öppnaförskolan, sedan skulle Kate till sin pappa, undertiden var jag & mamma & handlade. Åt även en liten bit på IKEA. Efter det så kom min lilla älskling hem. Då var det mat & sedan läggdags för henne & sedan var jag SLUT.

Nu har jag & Kate kommit hem. Kate ligger i sin säng & sover & då tar jag tillfället i akt genom att blogga lite! Först var det att lämna Kate på dagis & dom tre timmarna hon är där ska jag hitta på något?! Riktigt svårt. För åker jag hem  eller går hem så hinner jag inte vara hemma alls länge utan måste vända tillbaka igen ganska så direkt. I dag så åkte jag faktiskt till Myrornas. Där har min bästa vän APU. Så då åkte jag dit ett litet tag & jag hade något roligt att göra. 3 timmar är rätt lång tid när man inte vet vad man ska göra. Idag löste jag det iallafall:) Efter jag varit på Myrornas så åkte jag & hämtade min lilla groda! Hon blev så glad när hon såg mig & det är en sådan underbar känsla! Hon är inte ledsen när jag går, utan då vinkar hon bara hejdå & är glad. Går iväg & leker & är allmänt nöjd. Det är så det ska vara. Även fast jag ibland vill att hon ska bli lite ledsen för då ser jag att hon bryr sig, men det är inget nödvändigt;) haha. Vi tog faktiskt bussen hem för jävlar så kallt det blev. Skönt att komma direkt hem utan att behöva frysa för mycket. Så nu sitter jag här i soffan & ska korka upp burken med fiskbullar & koka lite potäter. Så sugen så det inte är sant! Har jag tur så har vi lite ärtor i frysen.

Ska bara ta det lungt resten av denna dag. Sista dagen som ickestudent. Eller iallafall lite mer än ett år. Skolan börjar imorgon. Det är helt otroligt! Ska skriva lite mer om det senare. Hoppas ni alla haft en bra dag hitils. Puss & kram!

En galen Kate som nog fick mycket energi av sin frukost!


Kommentarer
Postat av: KiZnic - Ung mamma

Så fin bild :D

2011-03-31 @ 16:39:58
URL: http://kiznics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0