11-03-30

Godmorgon alla fina! Nu har jag gett Kate lite frukost, hon sitter just nu & äter lite päron. Ska välja kläder till henne strax & sedan åt mig. Hon blir så smutsig på dagis så man får tvätta lite mer än vanligt, men det är roligt att klä Kate fint:) Nu ska vi till dagis & idag ska jag inte vara där alls, mer än när jag lämna henne & hämtar då. Har inte en aning om vad jag ska hitta på. Funderar på att gå till biblioteket & läsa lite. Gillar verkligen inte att läsa, men vem vet jag kanske fastna för någon bok? Skulle känna mig så vuxen då haha! Efter dagis så ska vi till öppna förskolan & träffa fina mammor & barn. Alltid lika roligt! Hoppas det blir fint väder så man blir lite pigg för det. Nej, nu måste jag ta tag i denna dagen! Hörs senare:)! Puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0