11-01-27

Nu är vi hemma! Det gick bra på familjecentralen. Vad det handlar om skriver jag inte ut här. Inte änsålänge iallafall. När vi satte oss i rummet & började prata, vad tror ni det första Kate gör? Jo minsan, hon bajsade. Alltså dom tajmar alltid det SÅ perfekt! Haha, hon ställde sig mot en leksak som vi tog in till rummet för att hon skulle ha lite att göra, & när hon stod där, tog hon i allt va hon kunde & efter det så liktade det inte så gott. tur att man är härdad som mami;) Efter jag pratat med Elisabet så fick Kate leka lite. Hon kröp runt & kollade. Det fanns en del små mini bebisar där & dom är ju såklart väldigt intressanta! När barnen är i Kates ålder, runt året är dom ju ganska så på. Speciellt dom små så man får vara på sin vakt! Jag har en riktig busunge! Efter det så gick vi hem. Jag skulle gå & kolla på Kates dagis, men jag hittade det inte. Det ligger långt ut åt sjutton! Hur ska jag orka det sedan när jag börjar skolan, buhu. Men men, super mami! Hon klarar allt! Efter jag gått dit så gick vi hem. Kate somnade efter en stund. Det är ju så underbart väder idag! Jag blir alldeles lycklig! Så vi har hunnit med en hel del fastän klockan bara är halv 12. Nu ska jag laga lunch & sedan ska vi bara mysa:) Senare idag ska jag träna med kära Klara & det ska bli underbart! Kommer slänga in en dagens insperation om ett litet tag. Puss & kram sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0