11-01-26

Nu ska jag tvätta av mitt smink som faktiskt sitter på hela dagen nu när jag använder bra produkter! Är så nöjd! Kanske skulle ta & visa dom imorgon. Efter bortagning av sminket blir det att borsta gaddarna & sedan sängen. Imorgon ska jag & Kate till familjecentralen. Det blir nog bra dethär. Känner mig riktigt mogen som tar ansvar. Efter det ska jag bara slappa & njuta av tiden med min underbara unge! Lite senare på eftermiddagen ska jag träffa min underbara Klara & så ska vi ta en tripp till Rosenlund & träna. Ska bli SÅ skönt! Behöver rensa tankarna & få motion. Är man frustrerad kan det vara riktigt skönt att få ut en del frustration genom träning. Ska försöka få ut en del imorgon! Hoppas på lite trötthet på kvällen, både från mig & min sötsnutt så vi kan få sova gott med. Vi får se hur dagen går imorgon.

Det blir tyvärr ingen dagens insperation för jag har ingen tid, behöver sova. Imorgon får det bli en! Sov så gott nu med er. Pussar & kramar från mig & Kate<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0