11-01-26

Så, nu är vi hemma! Har varit hemma i någon timma tror jag. Först var vi ju på öppna förskolan. Där var Sandra med sin Tino, Johanna med sin Olivia, Emelie med sin Tilde & Malin med sin Albin. Alltid lika kul att umgås med dom! Vi bara tog det lungt. Barnen fick leka & vi pratade. Jag & Malin gick & köpte mat till oss alla så satt vi där inne & åt. Hur mysigt som helst! Tycker verkligen om er tjejer!

Efter det så tog jag & Kate bussen ner till stan för att träffa Emma & Clara för en fika. Det var lika mysigt det med. När jag satt där & väntade på Emma så träffade jag på Timmy! Så roligt! Har inte träffat honom på super länge & han hade aldrig sett Kate. Då är det extra roligt!:) Jag kännde knappt igen honom! Men vi pratade lite & han fick hälsa på min ögonsten:) Sedan kom Emma & vi gick & mötte Clara för att sedan gå till Claras för en fika. Emma kunde inte stanna så länge men det var mysigt att ses ändå! Jag & Clara satt kvar en bra stund. Tycker så mycket om er tjejer med, bara så att ni vet. Fina vänner är ni. Kate blev lite grinig sådär på slutet så jag la henne i hennes vagn. Där låg hon så fint en liten stund & kollade på två tjejer som satt bredvid oss. Flirtade lite, som vanligt! Sedan blev hon förbannad igen, slängde ner sin napp & skeden som hon höll i. Det dög inte längre. Då tog vi upp henne, men det dög inte det heller. Grejen är att Kate blir sådan när hon är trött. Hon är nästan aldrig kinkig eller något förutom när hon är trött eller hungrig. Jag la henne i vagnen igen & drog ner sufletten så hon skulle få det lite mörkt omkring sig. Nappen hade hon i munnen, men efter en stund började hon gråta igen. Jag bad Clara kolla om hon tappat nappen & japp, den var tappad. Den var HELT borta. Den fanns verkligen ingen stanns! Jag har inte hittat den än, haha! Det är så fruktansvärt jobbigt med tuttarna, alltså napparna då såklart! Dom blir bort tappade precis hela tiden! Måste jämt köpa nya & inte är dom billiga heller. Jag undrar fortfarande vart hennes napp tog vägen idag? Inte på golvet, inte under soffan, inte under borden, inte i vagnen, inte i åkpåsen. Vartfan kan den vara?! Har hon ätit upp den tros? Dessa tuttar. Det är inte lätt. Tuttarna kommer göra mig fattig en dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0