11-01-25

Igår shoppade jag lite granna till min lilla favorit tjej! Det blev en en leopad dress från Lindex. Den köpte jag faktiskt lite större i strl 86. Jag tänkte att Kate kan ha den när hon börjar på dagis. Det är nästan så att jag vill köpa en som hon kan ha nu med. Får suga på den tanken lite. Sedan köpte jag ett par moackasiner även från Lindex. Dom har jag tyvärr inte någon bild på. Hon har på sig dom på "Dagens outfit" från idag, så kolla där! Själva strumpan är rosa glittrig & den lilla "skon" eller vad man ska kalla den är rosa metallic. Så fruktanstvärt söta! Sedan köpte jag ett par "lära sig äta" bestick på Willys. Dom kommer från märket Bambino Bestick. Sedan köpte jag ett litet bord till Kates stol på IKEA. Skulle köpt det för länge sedan men det har inte blivit av men nu när vi har det förstår jag inte hur jag klarade mig utan det! På IKEA köpte jag även ett litet set med en haklapp, en sked, en zipmugg & en tallrik med sugpropp på. Super söta! Så där har vi shoppingen från igår:) Vad tycks?

Jag köpte dom rosa besticken såklart;)

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Du får skriva sen om "äta själv" besticken va bra så kanske man får skaffa sånna:)

2011-01-27 @ 09:05:30
URL: http://emmaoez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0