11-01-25

Igår så var ju jag & Kate på öppna förskolan. Där träffade vi Sandra & Tino. På öppna förskolan så gör man inte så mycket egentligen. Barnen får leka med varandra & vi föräldrar får umgås. Jag var ju med Sandra igår eftersom den gruppen vi var med igår, brukar vi inte vara med. Dom är ju inte såkallade unga föräldrar. Lite äldre än oss. Jag kan ju faktiskt säga att det kändes som om det var en enorm skillnad. När jag satt där så tänkte jag verkligen att jag är glad som inte får barn när jag är 30. Så känner jag nu iallafall. Hade ni frågat mig för två år sedan, hade jag sagt tvärt emot men inte längre. Jag är glad att jag blev en ung mamma, verkligen! Hade varit snäppet lättare om jag gått ut skolan, men det kan inte hjälpas! Nu är jag nöjd med att jag med att jag blev mamma i såhär ung ålder. Tro det eller ej!  Det var trevligt där igår, som vanligt. Vi spelade, sjöng & busade lite, som vanligt. Jag tycker så mycket om att bara på BVC. Öppna förskolan hjälper verkligen till!:)


Tino & Kate





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0