11-01-23

Nu ska jag blogga igen! Har faktiskt inte orkat i helgen. Hela helgen har jag & Kate spenderat med Ida. Mina underbara tjejer! I fredags möttes vi upp efter skolan. Alex & Jonathan passade Kate så jag & Ida kunde träna tillsammans. Vi var pågymmet i 3 timmar, kändes ju inte helt fel! Träningsvärk hade jag både igår & idag, haha! Det är skönt på något vis, men ändå så gör det så ont. Efter träningen gick vi & köpte pizza som vi tog med oss hem till Alexandra & Jonathan. Det kändes verkligen som vi var överallt! Sedan åkte vi hem till Alex & Jonne & var där på kvällen. Sedan åkte jag, Kate & Ida hem till oss & så sov Ida här med mig & Kate. Eftersom jag & Kate var själva så var det skönt att ha Ida här, haha.

På lördagen gjorde vi verkligen ingenting! Bara slappade, kollade på film & segade. Bara vara med sin vackra unge & med sin vackra bästis, det går nog inte att slå skulle jag tro. På kvällen fixade vi tacos & kollade på Forrest Gump. Vi bara mös! Sedan så fick jag & Kate sovsällskap en natt till. Kate sov mellan oss. Känns som vi är liten familj haha. Så idag har vi inte gjort så mycket heller. Käkade lite & sedan kollade vi på SATC avsnitt från den mucho vackra boxen. Efter det åkte Ida för hon skulle träna & efter det har jag & Kate bara slappat. ÄNNU EN DAG:) Nu kommer mamma snart hem & det ska bli mysigt! Ska bara plocka lite nu. Tänkte fixa en dagens insperation senare med. Hoppas ni haft en fin helg, för det har jag & Kate haft. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0