11-01-23

Jag har börjat att känna mig så vuxen. Klart att jag beter mig som en tönt ibland & jag är likadan som jag var innan jag hade Kate, men på något mentalt vis. När man står upp för sig själv & visar på riktigt, att man inte tar emot någon skit från andra personer. Inga hårda ord från andra personer, som INTE stämmer. Det är en otrolig känsla & den har jag fått känna på nu. Jag känner mig så stolt! Det är ett tips, låt ingen påstå saker om er, som inte stämmer. Låt ingen ljuga om er. Låt ingen klanka ner på er, när ni vet att det som kommer från den personen, inte stämmer. Stå upp för er själva. Man behöver inte ligga på en låg nivå & köra samma spel. Man behöver inte vara otrevlig, men man ska säga ifrån. Det gjorde jag. Jag var inte otrevlig men jag sa ifrån. Det tar hårt att höra på riktigt från den personen som man talar illa om att man inte accepterar det längre. Hårdare än det dom sagt om en. Så, stå på er<3

Kate är det bästa jag har.

Hon kommer före allt annat.

Före precis allt annat<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0