11-01-23

Nu sover alla utan jag. Jag ska faktiskt upp tidigt imorgon & fixa lite. Eller tidigt & tidigt men ska vara på familjecentralen vid antingen halv elva eller halv tolv imorgon. Får ringa & kolla med henne som jag ska träffa. När vi ändå är där så kanske Malin & Albin kommer & även Sandra & Tino. Skulle vara roligt!:) Där familjecentralen är är även bvc & där träffas vi ibland även fast det inte är öppnaförskolan just den dagen för oss yngre mammor. Jag bara älskar att vara där! Träffa mina fina vänner & deras fina barn. Imorgon ska jag ju inte bara umgås med mammorna, om det nu blir så. Utan ska även prata med en socionom. Har träffat henne några gånger förut för att just prata om lite saker som man kan behöva få ut & behöva få lite hjälp med saker som är jobbigt. Det är skönt att få lite stöd ibland & bra råd när man behöver det. Jag har mina underbar vänner & min mamma & pappa som alltid hjälper mig & stöttar mig. Så ingen brist på sådant. Men ibland behövs lite proffs hjälp & det är så bra att det finns!  Så imorgon är det det som står på schemat. Funderar på om jag ska ta en prommenad med Kate imorgon när vi ska gå hem. Tänkte att hon kanske skulle vilja gunga. Det älskade hon sist iallafall! Så söt var hon när hon gungade för första gången, min lilla tös! Vad ska ni hitta på imorgon pojkar & flickor? Hoppas det är härligt väder så man kan få lite motion:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0