11-01-20

Nu ska jag packa min väska tills imorgon & Kates skötväska ska med packas. Syndade ikväll & åt lite godis, faktiskt. Ska ju trots allt träna imorgon med så det ska nog gå bra:) Efter packandet ska jag lägga fram kläder till Kate som hon ska ha på sig imorgon & jag ska försöka bestämma vad jag ska ha på mig med. Usch, hatar det. Just nu ligger ALLA mina kläder huller om buller, fyfan. Vet iallafall vilka dojor jag ska ha. Mina super snygga mc boots från scorett. Älskar dom! Kläder är ett jävla problem. Nu ska jag börja med allt innan jag somnar i soffan. Sedan blir det sängen & lyssna på Karlavagnen. Godnatt med er fina:) Puss & kram



Detta får bli dagens insperation.

Jag är själv en stolt ägare utav dessa boots.

Dom blir dina för 1099:-

Finns på scorett.

DÖ SKÖNA & DÖ SNYGGA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0