11-01-20

Så, nu blir det ett inlägg! Just nu är Kate hos sin pappa. Han hämtade henne runt halv 4. Det är alltid så att jag saknar henne även om hon bara är borta en liten stund. Sedan är man ALLTID orolig med. Varje gång hon inte är med mig så är man orolig. Det är väl en del i av att vara mamma. Att vara orolig & saknar sitt lilla barn.

Iallafall, efter hon åkte iväg med Henrik så ringde jag Ida, pratade lite med henne. Sedan ringde Amanda mig & vi tjatade lite med. Jag har så fina vänner! När mamma slutade jobbet så hämtade hon mig & körde mig till rosenlundsbadet. Där simmade jag i en timma. Känner mig så duktig:) Tror ni inte att när jag väl kommer in i omklädnigsrummet & kollar ner i min kasse med mina handdukar & allt annat att jag GLÖMT min bikini. Hjälp. Som tur var hade jag en svart bh & ett par trosor med mig som likaväl kunde vara bikini så fick köra på det. Hade inte varit så roligt annars haha. Typsikt mig. Efter jag simmat så tog jag en dusch. Duschade länge. Det är nog den skönaste man kan göra. Sedan blev det basu. SÅ HÄRLIGT! Mamma kom sedan & hämate mig. Vi åkte & köpte välling & sedan åkte vi hem. Så nu är vi hemma. Bara en liten tös som fattas. Min fina unge, men snart kommer hon hem igen:)

Imorgon ska vi till skolan på förmiddagen. Efter det ska vi möta upp Ida. Jag & Ida ska träna tillsammans. Ska bli så roligt! Efter det ska vi hem till Alex & va där & mysa. Ska bli roligt! Nu är min lillgris hemma! Ska mata henne med en flaksa vällväll nu & sedan ska jag försöka få henne att nana. Som jag saknat dig! Jag skirver lite senare:) PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0