11-01-19

Nu har vi varit & handlat lite. Det var extrapris på blöjor på Willys. Köp tre packet & betala bara för två. Jag tycker bäst om Libero. Vilka blöjor använder ni till era bebbon ni som är mammor & läser? Det gjorde jag:) Även några burkar lasange till Kate. Vi köpte lite krubb till oss med. Ikväll ska jag göra fruktsallad till oss, SJUKT SUGEN PÅ DET! Efter Willys åkte vi till ÖB, där jag skulle köpa våtservetter till bebbo. Dom är billiga där, 72 st servetter för 10 kr. Mammorna på öppnaförskolan tippsade mig. Har alltid köpt pampers men dom är ju mycket dyrare! Köpte fyra paket där, men dom verkar vara helt okej & då är jag nöjd:) När jag var där inne så hittade jag en cool leopad filt. tänkte att den kan Kate ha i sin vagn i vår & lite i sommar när man vill ha något gossigt. På sommaren kan den ju va i vagnen så man kan tlänga över den över vagnen när hon vill nana. Sen fanns även min ansiktskräm där, billigare än vad den brukar vara, så då köpte jag den! Den burkar väl kosta runt 65 men på ÖB kostade den runt 50 tror jag. Nu är mamma i köket med Kate. Dom lyssnar på Duffy & laga lite mat som vi ska äta imorgon. Så snart är det min tur:) Hörs snart, blir ju en förlossningsberättelse senare! SPÄNNANDE!


Allt ovan är från ÖB.

Våtservetter 10 kr paketet

Ansikstkräm runt 50 lappen

Leofilt 30 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0