11-01-17

Nu har vi äntligen kommit upp ur sängen! Idag fick jag ligga & slummra riktigt länge! Nu ska jag fixa frukost till oss. Kate får macka & lite youghurt. Själv vet jag inte vad jag ska slänga ihop! Vi ska iallafall ta en prommenad idag tänkte jag. Jag måste komma ut lite idag.  Är faktiskt förkyld igen, men det är bättre nu. Lite tråkigt väder faktiskt, men men vad ska man göra åt den saken. Tänkte att jag kunde gå en sväng med Kate till en lekpark & så kan hon få gunga lite. Det gillar hon!:)

Tänkte att jag skulle börja lägga upp videos här på bloggen på Kate bland annat. Jag har inte en susning om hur man laddar upp på youtube & sånt där innan. Någon kunnig som vill hjälpa? Tack på förhand:) Nu blir det frukost & sedan ska jag förbereda lunchen! Skriver snart igen! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0