11-01-17

Nu har vi både hunnit med att spy, städa efter spyan, laga mat, äta & sova. Jag är faktiskt inte den som spydde, utan Kate är den skylldige! Jag stod vid spiden i godan ro & helt plötsligt så sprutar det ur Kates mun. TVÅ omgångar efter varann. Hjälp! Det gick bra, förutom att hon spydde på våran ryamatta men det är inget som kan hjälpas. Jag fick byta kläder på bebben, släpa ut den stora mattan på balkongen, tvätta Kate & spola av stolen i duschen!  Jag ringde både till mamma & pappa & frågade om hon var magsjuk & det trodde vi först, men nej det tror jag verkligen inte längre. Hon var pigg både innan hon kräktes & direkt efter. Ingen feber, äter som vanligt & har inte gjort något speciellt i blöjan så det blev ingen magsjukedom här. PUH:) Efter det så fortsatte jag med maten. Det blev riktigt gott faktiskt. Kate åt med lite, men resten fryser vi in i små burkar till henne. Efter det somnade vi en liten stund i soffan. Nu är Kate i full gång på golvet & jag har ont i huvudet & är sjukt sugen på godis! Blir galen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0