11-01-17

Nu är vi hemma! Vi gick en runda på 40 minuter. Lite svettig blev jag allt, men inte lilla Kate. Hon sov så gott där i vagnen instoppad i sin snygga rosa åkpåse:) När vi hunnit gå kanske 5 minuter, så kör jag rätt i en hundbajs! FYFAN! Jag blev riktigt irriterad. Fick köra tusen gången i snön för att få bort skiten! Hatar när folk inte plockar upp bajset efter sina hundar. Det är ju inte hundarna som bajsar för att förstöra men deras ägare borde ju för sjutton förstå att dom inte kan låta deras hundar bajsa på trottoaren (!!!!!!!!!!!!) & sedan inte plocka upp det. Vem låter ens sin hund bajsa på trottoaren? Det skulle aldrig jag göra iallafall. Även om det är snö så kommer ju skiten fram när snön smälter! BLÄ! Fick bort bajset iallafall som tur var.

Nu är vi dunder hungriga & ska laga lite middag. Det blir ris & korvstroganoff. Mumma:) Skirver lite senare. Pussar & kramar.


Kommentarer
Postat av: Nina, ensamstående mamma till Liam

sv: Tack så mycket!! :)

2011-01-17 @ 19:28:18
URL: http://nninaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0