11-01-16

Godmorgon alla fina! Har ni fått sova gott? Jag & Kate har sovit ganska gott. Ville sova vidare när Kate började vakna till liv & gnälla men jag gick faktiskt upp & nu är jag pigg! Nu har jag klätt på Kate & nu ska vi göra frukost. Jag är verkligen ingen smörgås människa längre, isåfall ska det vara med riktigt gott pålägg & riktigt goda frallor eller baugetter. Äter nästan aldrig smörås här hemma längre. Vi har faktiskt över lasange sedan igår så den tror jag att jag ska knarpa i mig till frukost & sedan får jag äta något igen innan jag ska träna. Jag ser verkligen fram emot att få träna idag! Ska bli så skönt! Nu ska vi fixa lite frukost då, eller om man kanske man säga brunch till mig & Kate sedan blir det städning! Vad ska ni göra idag? Hörs lite senare, puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0