11-01-16


Nu är vi hemma igen! Först var jag & tränade på rosenlund. Först körde jag på crosstrainern i 10 minuter. Det är så roligt när man kan se hur många kalorier man förbränner & på dom 10 minuterna förbrännde jag 111 kalorier, det var helt okej! Sedan gick jag & bytte om till bikini & så simmade jag i 30 minuter. Hade inte lika lång tid på mig idag som i fredags men det var skönt idag med & jag hann med en hel del ändå tycker jag. Crosstrainern tog musten ur mig, den är så jobbig men ändå skön tycker jag. Tänkte att jag kan ta lite mer tid varje gång jag är där. Någon gång kanske jag bara vill vara på gymmet & andra gångern kanske jag bara vill simma. Jag tycker om att simma faktiskt. Vad tycker ni mest om?

Efter det så åkte vi till Alexandra & Jonathan. Alltid lika mysigt där. Pratade lite & kollade lite på film. Jonathan hade köpt dumle chokladkakor. Kate fick smaka lite & hjälp vad hon blev galen! Hon åt MASSOR. När jag skulle ta en bit, så slängde hon sig på mig & när Alex hade choklad i handen så tog hon hennes hand och drog den mot sin mun så hon kunde få mera, haha. Efter några timmar tog jag & Kate bussen hem. Jag är en stammis på bussen nuförtiden. Innan var jag dö rädd för att åka buss med vagn. Inte längre! Åker buss super dunder ofta & jag är inte rädd nu. Frågar efter hjälp ifall det är något problem & vissa är så snälla som frågar om jag vill ha hjälp & dom ska ha ett stort cred! Grejen är att när dom frågar så behöver jag aldrig hjälpen, men jag blir så glad ändå! Så nu sitter jag här hemma med mami. Kate ligger i sin säng & sover så skönt. Hon är uttröttad efter kvällen, lilla sötnosen!

Jag tänkte faktiskt göra en insperation till er ikväll. Har inte gjort det på länge! Tänkte skriva en sak här med & fråga er, ni som läser. Vad vill ni att jag ska skriva om? Vad vill ni veta om mitt & Kates liv? Några förslag eller frågor är hjärtligt välkommna! Bara så att ni vet:) Hoppas ni får en fortsatt bra kväll & att ni får sova gott inatt. Snart kommer en insperation! Godnatt från mig, puss & kram!




Kommentarer
Postat av: Lisa Adolfsson

Jag är en trogen läsare ;) haha, men jag tycker det är kul att läsa om Kate, hennes utveckling och så. :) sen gillar jag dina inspirations inlägg! De är grymma! :)

2011-01-16 @ 23:34:35
URL: http://liisacecilia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0