11-01-14

Så, nu är jag hemma! Jag känner mig så duktig, som en ny människa! Simmade en timma, det blev nästan 2 km. Det var riktigt skönt att få vara lite själv & träna lite. Sedan satt jag en stund i bastun & skrubbade mig. Åh, det var så skönt! Mamma hämade mig efter två timmar & det var perfekt! Det hade gått så bra med Kate, hon var super snäll (vilket hon ALLTID är typ). Nu har jag ätit lite. Blev icas hamburgade med lite, men bara lite potatisgratäng till & sedan gjorde jag en sallad med babyspenat, tomat, gurka & avokado. Det satt riktigt fint! Jag var så SJUKT hungrig efter jag simmat. Nu skulle jag vilja ha en fet godispåse men nej, inte ikväll. Imorgon kommer Ida hit & då får vi ha en onyttig dag. Ska bli GATT!

Kate älskar sina mockasiner! Dom är så söta så jag blir galen! Hon håller på att ta på dom hela tiden, lilla grisen! Nu ska vi fortästta mysa & kolla lite på tv. Vad har ni gjort ikväll:)? Godnatt från mig & Kate. Puss & Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0