11-01-14

Så, nu är vi hemma! Det blev en sväng på A6. Först åt vi en sallad till lunch & sedan åkte vi till A6. Hade presentkort där på 500 som jag fick av några fina kompisar i lördags, när jag blev 19 år:) Jag köpte en foundation & en foundation pensel på Make Up Store på A6. Det är något jag behövde så jag & Ida gick dit. Dom sminkade mig så jag fick se vilken som passade. Vill även ha concealern & rougen dom sminkade mig med men har inte dom pengarna just nu. Sedan köpte jag ett par moccasiner till Kate på H&M. Dö söta!:)

Nu sitter vi här & jag matar Kate med kalops. INTE lasange haha! Fast hon gillade inte denna så mycket faktiskt. Får gå & hämta någon annan mat. Snart kommer mamma & hämtar oss. Hon ska köra mig till Rosenlundsbadet så jag kan träna ikväll. Ska bli roligt:) Vi får se hur det går! Blir nog ett inlägg till när jag kommer hem. Puss & Kram!




Kommentarer
Postat av: Novas mamma

Nova har exact lika dana mockasiner :) jätte söta ju! Skitbra halkskydd med! Vad dutkig du är som tränar ! kram

2011-01-14 @ 22:21:46
URL: http://jennieullsater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0