11-01-13

Nu ska jag sova. Kate har sovit länge. Imorgon ska jag & Kate träffa Ida & gå lite på stan & sedan på kvällen så ska jag ta & åka till rosenlundsbadet & simma. Har köpt ett simkort där. Då ingick även gymmet faktiskt. Simma så mycket man vill, & gymma så mycket man vill under en månad för 315 kr. Tycker det är helt ok faktiskt. Gymmet är väl inte det roligaste men det gör mig absolut ingenting! Pratade precis med Ida. Jag sa till henne att jag försöker lära Kate att göra slängkyssar. Det går inte så bra. Vi får försöka lära snuttan imorgon med, skulle vara kul om hon kunde göra det. Just nu är hon inne i en vinkperiod. Vinkar till allt & alla. Hon är även inne i en dansperiod. Såfort hon hör det minsta lilla musik, då dansar hon! Det är underbart!:) Min lilla gris håller på att bli stor. Snart är hon på discon & vinkar till killar. NEJ, fy. Sådanna tankar tar vi bort;) Godnatt på er, så hörs vi imorgon. PUSS!

Här dansar Kate en morgondans till Det snurrar i min skalle med Familjen.

Min unge är sjukt härlig:)<3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Äntligen Julia :) Har saknat att läsa din blogg juu! :) <3

2011-01-14 @ 09:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0