10-10-31

Igår blev det en bloggfri dag! Jag bara mös med min bebbe & mamma. I fredags var det inte så mycket tid till att blogga heller. Jag var på stan som jag skrev tror jag. Senare kl 21 så blev det bio. Saw 3D. Ingen film jag rekomenderar till er. Den var absolut inte värd 125 kr. 3Dn gjorde nästan ingen skillnad alls. Nej, av mig & Emma fick den 2 av 5 i betyg. Inte så bra, eller hur?

Idag är min storebror här hemma & hälsar på oss. Träffar ju inte honom varje dag längre & han älskar att träffa Kate med. Så det är roligt! Vi ska åka till stadsparken på en liten tripp. Kate ska få gunga & så ska vi kolla på ankorna:) Det blir mysigt!

Nu är jag riktigt efter med dagens insperation så ska fixa det nu! LOVAR:) Hoppas ni får en bra dag. Det ska vi iallafall ha. Skriver lite senare:) PUSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0