10-10-31

Godkväll! Nu ligger jag i soffan & kollar på film. Kate sover & har gjort det en stund faktiskt. Ikväll fick hon sig ett riktigt härligt bad. Hon är så underbart söt! Det uppskattades kan jag lova:) Så snart är det väl sovdags för mig med. Är rätt trött faktiskt.

Vi var ju somsagt i stadsparken innan. Kate fick gunga, jag tog massa kort på henne men bara det att jag gjorde det med min kamera & usb sladden till den är borta så jag kan inte överföra bilderna. Ska köpa en ny snart:) Gunga var roligt, men oj så trött hon var min lilla groda. Sedan gick vi & matade änderna. Det var med roligt, när jag slängde massa rån till änderna så fick ju såklart Kate lite med;) Efter vi varit i stadsparken så åkte vi ner till stan. Vi åt grekist. Mumma!:) Efter det körde vi min bror till stationen. Sedan åkte jag & mamma till A6, jag köpte en så söt body till Kate!:) Nu ska jag forsätta prata med Klara i telefon. Puss & godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0