10-10-29

Efter vi varit på stan igår så åkte jag & Kate hem. Kom hem ganska sent så jag gav lillan sin lasange & efter det på med pjamas & välling på det. Sedan somnade hon i min famn, det är nog det mysigaste som finns när dom somnar så. Jag var ganska trött jag med så jag la mig hyfsat tidigt. Så nog med det:) Det var en rolig dag igår iallafall:D

Med mig hem fick jag ett par nya tights från Ginatricot, hatar att lägga pengar på det men jaja. En ny blus från Monki & en pjamas till Kate från hm:)

Nu snart ska jag ner till stan för att träffa Klara en stund. Tänkte ta med Kate till lekparken med en stund:)
Nu måste jag fixa mig lite. Jag är SÅ trött idag! Hoppas ni har det bra. Slänger in en dagens insperation senare:) PUSS











Blus från www.monkiworld.se
Pjamas från www.hm.se
Leggings från www.ginatricot.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0