10-10-28

Nu så har jag matat min lillla gris med frukost. Blev lite macka med smör på & jordgubs youghurt med lite extra grädde i. Med min fis ska vi lägga i lite extra fett för det kan hon väl behöva:) Ingen frukost för mig än, väntar nog med det lite. Är aldrig hungrig på morgonen. Ska klä på Kate nu & sedan ska jag hoppa in i duschen. Vi åker & möter upp Klara vi hennes skola. Ska äta där med henne:) Blir spännande & se om många kommer att kolla konstigt. Är van vid sådant nu. Det är likamånga som säger att Kate är söt så det väger upp varann:) Mins när jag var inne i kafeterian på Klaras skola när jag var gravid, oj oj oj vilka blickar haha! Var även någon som ville känna på magen:) Gulligt! Efter vi varit där ska vi till Monki, YÄY! Får se om något följer med mig hem:) Nej, nu måste jag fixa lite. Ska ju snart åka! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0