10-10-27

Efter kistsänkningen så skilldes alla åt. Våran gamla lärare kom fram till mig, Amanda & Klara. Hon sa något i stil med " Va fint att ni är här." Då brast det ännu en gång för mig. Sedan kom David fram & kramade oss. Han är så underbar David. I den kyrkan som begravningen var hade jag inte varit i sedan vid slutade 9an. Då var allt så bra & alla var så lyckliga. Robin var en av dom. Om man visste att knappt 3 år senare skulle nästan alla samlas igen för att gå på Robin begravning så skulle jag göra så mycket annorlunda.

Efter den overkliga timmen som var i habo kyrka så körde mamma in mig & Klara igen. Jag följde med Klara hem. Var barnfri igår efter som Kate var hos Henrik. Klara tog en dusch & sedan gick vi ut på stan. Vi åt lite lunch & pratade en massa. Sedan åkte vi ner till stan för jag skulle kolla på en overall till Kate. Det hittade vi:) Köpte även en rosa body med spets krage på hm´s rea för 30 kr. Den var till 12 månader men det spelar ju ingen roll. Köpte även en mössa & ett set med tröja & byxa. Jag vill köpa ALLT! Det finns så otroligt mycket! Jag blir galen. Jag är ju inte rikast i stan, tyvärr. Det blev ett läppstift till mig på Make up store & plåster som man tar bort pormaskar med i pannan,hakan & näsan från Nivea.

Idag har jag inte gjort något direkt. Klara kom hit, vi är ju bundisar nu;) Vi lagade mat & knäppade oss. Hon är så mysig:) Ni ska se Kate, det är otroligt! Hon vill upp & gå HELA tiden. Hon kommer nog vara igång med att vandra omkring här snart. Vad tror ni?

Imorgon så öppnar monki här i jönköping. Jag & Klara, (en anna klara denna gången haha) ska på besök där:D Det blir jävligt roligt faktiskt! Så det är vad som står för dörren imorgon. Då ska Kate inviga sin nya overall & mössa:) Nu ska jag fixa en dagens insperation. Blev ju ingen igår. Hoppas ni alla mår bra. Puss & Kram från mig & en sovade Kate<3












Overall från www.lindex.se
Mössa från www.hm.se
Kates klädset, tröja & byxa är från www.lindex.se
Läppstift från www.makeupstore.se
Bilder på Nivea clear up stripes gick inte att lägga upp här. Finns att köpa på h&m


Kommentarer
Postat av: Sarah- Ung blivande mamma

vad hetr nyansen på detta läppstift? :)

2010-12-06 @ 03:11:59
URL: http://mylifeassarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0