10-10-25

Sovit gott? Jag har fått sova rättså bra inatt:) Ska inte klaga på min lilla unge för hon är så duktig så:)

Somsagt så hände det inte så mycket igår men hann inte blogga så mycket. Vi var hemma, mammas kompis kom över för att dom skulle boka sin resa till New York. Orättvist, JA! Jag vill med åka till staden som aldrig sover:)
Dom bokade resan såklart & så ät vi lite våfflor. Efter det så åkte jag & Kate till Henke. Sen var kvällen slut. Det är sjukt hur fort dagarna rinner iväg! Men men, det bara är så:)

Idag vet jag inte vad som händer faktiskt. Vi får väl ha en mysdag:) Ska ta en tripp ner & handla lite med. Kate har fått något fnatt så hon inte vill äta riktig mat just nu. Hon äter lite, men sen är det stop! Jag vet att hon skulle äta mer om hon fick tex lasangen som jag köper så jag får väl fixa ett lager med den:) Det är såklart den dyraste. Ekologisk med, min bebis är ju inte dum! Fast enligt mig är det den som smakar bäst.

 Nu ska jag fixa lite frukost till damen & mig. Hörs lite senare:) Pussar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0