10-10-25

Nu är vi hemma! Vi har hunnit med en hel del idag. Jag & Kate tog bussen ner till stan för att träffa Klara. Jag ville gå till lekparken med Kate. Vi har ju en lekpark precis bredvid oss där vi bor men där finns ingen bebis gunga. Så där kan Kate inte gunga tyvärr. Nu åkte vi till stan & där jag går i skolan så finns det en stor nybyggd lekpark. Där fanns det bebis gungor så självklart gungade vi bebben lite!:) Det var jag, Klara, Mattias & Hannes. Mattias är Klaras pojkvän & Hannes är deras kompis. Efter det så gick jag, Kate & Klara hem till Klara & mös en stund. Blev inte så länge för mamma slutade jobbet & hämtade upp oss för vi skulle handla lite på det nya City Gross. Det var absolut inget speciellt enligt mig. Det var stort men inte särskillt billigt. Men man måste ju pröva såklrt;) Jag köpte massa burkar mat till Kate. Lasangen blev det, ENDAST lasangen. Vet att den faller damen i smaken så jag orkar inte slösa massa pengar mer på att slänga massa burkar mat. Testade även en ny variant idag. Mellanmål. Det var päron, banan & youghurt i en burk. Det tyckte hon om! Så köpte hem några burkar av det med. Så nu är det uppladdat för några dagar famöver:) Köpte även ett pannband till lillan. Rosa med röda hjärtan på, så sjukt söt! Skulle ta kort men det blev inte så bra, ska visa imorgon. Blev även en liten leksak till Kate & min favorit inpackning till mig!

Hoppas ni haft en bra dag idag & att ni inte fryst för mycket. Sjukt kallt ute! Man blir galen. Jag gillar hösten när man får ta på sig lite mer kläder men inte när det blir så kallt att man huttrar hela jävla tiden. Jaja, inget jag kan göra något åt. Nu ska jag äta min clementin & kolla lite mer på tv. Pussar!







Kommentarer
Postat av: Klara

Kate och du är så fina! :)

2010-10-25 @ 21:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0