10-10-23

Sovit gott? Jag har sovit helt okej. Just nu sitter jag framför tvn & datorn. På tv är det The City som gäller & i datorn är det såklart bloggen & facebook. Kate är förbannad just nu, tror hon är trött. Ska försöka få henne att sova en stund snart. Idag fick hon lite ägg, rån & välling till frukost. Det föll damen rätt bra i smaken. Jag bad mamma ta henne lite imorse för jag var så trött & för att jag kännde mig förkyld. Känner mig fortfarande lite krasslig men inte sjuk. Det blir nog bättre när jag kommit igår lite:) Idag så ska mitt rum städas! Det är sanna ord. Jag MÅSTE få ordning där nu. Vet verkligen hur jag vill ha det. Sådär jätte mysigt med romantisk stil. Så vill jag ha det när jag flyttar hemifrån. Ser fram emot det fast ändå inte. Inte ha sin trygghet bredvid sig nästan hela tiden, mamma. Jag menar, jag klarar mig bra nu men mamma finns alltid där ändå. Jag är en bra mamma det vet jag, men jag är nog lite mammig ibland jag med antar jag.

Nu ska jag tvätta ansiktet & göra lite sköna rutiner för snart ska jag anfalla rummet. Shit, det här blir inte lätt. Hoppas ni slipper städa era rum. Fast ioförsig är det bajsväder ute idag så jag kan likaväl spedera denna dagen med att vara duktig! Hörs senare:) Pussar & kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0