10-10-23

Nu har jag städat lite, tänkte fortsätta med det när Kate somnat. Har en hel del kvar alltså. Tänkte mysa framför tvn med Kate nu. En till slappdag. Imorgon ska vi till Henke. Blir väl en slapp dag det med egentligen haha. Vad har ni hittat på idag?

Nu ska jag hälla upp lite julmust i mitt glas & ta fam lite päronpure till lillan. Hoppas att det går någon bra film ikväll annars tänkte jag dra till med sex and the city boxen:) Mysigt va?

Ska först slänga in en dagens insperation. Har inte varit särskillt snygg idag men man kan ju alltid kolla på alla godbitar man skulle vilja ha på sig. Fick en kommentar om att jag ska skriva vart alla plagg kommer ifrån. Ska försöka med det men gör mina kollage på en sida & där så tar jag bara vad jag tycker är snyggt. En del är vintage & svin dyrt men ändå. Jag ska försöka skriva upp det:) Hoppas ni får en mysig kväll. Hinner nog trycka in ett inlägg lite senare. Pussar från mig & mitt troll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0