10-10-22

Sovit gott? Inatt har jag sovit gott faktiskt. Slapp vända & vrida mig hela tiden;) En sak som jag älskar med min iphone är att man kan lyssna på alla karlavagnen avsnitt i den. Det är sjukt fint det! Inatt lyssnade jag på när dom tog upp ämnet sömnbrist, sjukt hur vissa har problem med det! Glad att jag slipper:) Kate sov med bra, vaknade såklart några gånger men det är ju bara att gilla läget. Hon vaknade tidigare än mig med men jag får ligga & dra mig som tur är;)

Just nu sitter hon & kollar på barnpogram. Nyss var det något om några tecknade grisar. Inte för kul men hon gillar det & det är huvudsaken. Nu var det om någon unge på dagis. ÅH, det är inte så länge kvar tills jag börjar skolan & baby börjar på dagis. Får redan lite ont i magen när jag tänker på att jag ska lämna bort henne varje dag. Fast det går nog fint men jobbigt ändå.

Idag har jag inte en aning om vad vi ska hitta på. Vi får se, ska iallafall handla med mamma, det vet jag:) Nu ska jag fixa lite fruskost till min lilla dam & sedan ska jag nog dra på mig en ansiktsmask.  SKÖNT!:) Vi hörs lite senare, Puss puss!




Kate med sin rosa Fjällräven Konken som hon fick av mormor.
Kommer nog väl till pass när hon börjar på dagis:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0