10-10-22

Det blev en hemmakväll med mamma & Kate:) Jag är SÅ hungrig. Vi ska äta bakad potatis & olika röror:) Vet ni vad vi ska dricka till? JULMUST! Det som är så himla smaskigt! Efter det så har jag en påse godis som väntar. Har redan ätit en hel del utav den för att jag är så hungrig! Kate har precis ätit ett rån med smör på & nästan en hel burk mango pure:) Fått smaka lite godis av mig med men däremot ingen kattmat;)

Ullared går i repris nu. Jag kan bara skratta åt Pontiak, han är för söt! Hans musik ger sådanna minnen tillbaka till när jag gick första året på gymnasiet. " Ur vägen folkeeeet." Så jävla skön! Nä, nu ska jag käka! Hörs nog senare:) Måste ju kolla idol med såklart! Puss sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0