10-10-22

Idag har jag verkligen inte gjort något. Kate har krypit runt & käkat kattmat. JAPP, ni såg rätt. Idag la hon tassarna på torrfodret. Såg att hon hade torrfoder i handen & blev helt hysterisk för det är ju så hårt så jag tänker att hon kan sätta i halsen. Det gick bra, jag fick ut det. Tror hon tror att hon ska äta kattmat. Kate heter ju trots allt nästan som en Katt, sant? Jaja, hon tyckte väl det var gott så nu har hon testat det. Lär bli fler gånger. Skrev som status på facebook & frågade om någon kunde gissa vad jag hittat i Kates mun. Fick lite olika gissningar. Allt fråm bajs till en smutsig strumpa haha!

Nu har jag planerat en myskväll med Klara troligtvis. Kate sover änsålänge men förhoppningsvis så kommer Klara hit & umgås med oss:) Idol & godis, värsta festen alltså!

Nu ska jag fixa en dagens insperation outfit & sedan plocka in lite i diskmaskinen:) Hörs sen, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0