10-10-21

Vet att det är 22a oktober nu men skriver som om det fortfarande är 21a fast på kvällen dock. Kate sover nu. Insvept i rosa filten så gosig! Vi var hos John innan. Det var trevligt. Kollade lite på tv & bara pratade. Innan idag var jag ju somsagt med Klara. Vi mös med, hon hjälpte mig med bloggen & vi lagade lite mat. Tack Klara, så snällt verkligen:) Nu vet jag vem jag ska vända mig till i nödlägen;) Så nu ska jag försöka hoppa i säng jag med. Hoppas på bättre sömn inatt. Har inte varit uttröttad idag för jag har en snäll bebbe som låter mig sova längre än dom alldra flesta föräldrar så jag har haft tur med mitt lilla troll:)! Hoppas ni sover gott inatt & att ni haft en bra dag. Pussar från mig & den sovade Kate:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0