10-10-21

Nu så är bloggen fixad, enkel & fin! Jag är nöjd & det är huvudsaken:) Min snälla fina Klara som hjälpt mig. Somsagt, hon är ju smart & kan alla koder haha. Ska fixa en dagens insperation med. Orkar inte blogga så mycket idag. En smaskig nyhet, Paow har varit otrogen. Super rolig läsning:) Fint! bloggarna ger en guldkant på vardagen. Som jag & Alexandra pratade om igår, man gillar inte brudarna som skriver bloggarna, men man måste bara läsa dom ändå. Det är något knasigt med det där. Nu fixar jag en dagens insperation & sedan ska jag klä på mig & Kate för vi ska iväg till en kompis. Hörs senare (förmodligen) Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0