10-10-21

Godmorgon:)! Sovit gott? Det har verkligen inte jag. Ni vet när man ligger sådär & snurrar runt hela tiden. Man är trött men bara kan inte somna! Jag vet inte var det beror på. Man får ingen ro. Höll på sådär till kl 4 sisådär. Då tog jag mina kuddar & la dom där jag har fötterna & vände på mig så jag låg med huvudet där fötterna ska vara. DÅ somnade jag. Konstigt, ja. Men det funkade iallafall. Så idag är jag trött. Väntar på att Klara ska komma förbi mig en stund, det blir mysigt:) Idag vaknade jag av att jag såg lilla Kate stå upp i sängen. Hon är galen. Hon kommer gå snart, jag är säker på det! Ska säga till så fort det blir mer tendens till steg & inte kryp;) Nu måste jag ta på mig något innan Klara kommer. Hon ska hjälpa mig med bloggdesign, hon är smart den bruden så hon är säkert grym! Skriver senare. Pussar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0