10-10-20

Nu sover Kate efter många om & men. Alltså jag är stensäker på att hon snart börjar att gå. Hon ställer sig upp nu om hon har något att hålla i. Tex i soffan, hon håller sig i ryggstödet & så ställer hon sig. Det är så galet att en liten unge kan utveckals så mycket på så lite tid! Herregud säger jag bara. Min lilla groda börjar att bli stor! Det går så fort! För fort. Jag vill att hon ska vara en liten bebis hela livet. Okej, Kate är rätt liten för sin ålder men det gör mig absolut ingenting för uppenbarligen är hon väldigt smart & snabb i utvecklingen. Klart, hon är ju min dotter så man kan ju inte vänta sig annat;) Jag är stolt över att få vara hennes mamma.

Jag sitter & kollar runt på nätet nu. På massa olika sidor med skor, kläder, smink, smycken & väskor. Underbart! Man får lite panik för man vill verkligen ha allting men icke sa nicke:) Det är roligt för att man hittar olika sidor där det finns likadana skor tex som det skiljer flera hundralappar på i priser! Det är galet! Hittade tex mina nya mockaklackar ca 300 kr billigare än vad jag gav för dom. Det sved lite, kan inte lämna tillbaka dom för jag har redan användt dom ute (har tillochmed på mig dom just nu). Sedan hittade jag ett par grymt snygga kilklackar som kostade runt 1600 kr. Kollade in en annan sida där det fanns en kopia om man kan kalla det så, nästan lika snygg för 600. Skillnad? JA! Då tycker jag absolut det är värt att ha kopian som är nästintill lika snygg som orginalet om skillnaden i priset är så stort! Otroligt! Vad tycker ni? Är orginalet eller kopian snyggast?

 Jag hittar massa snygga skor som jag vill klicka hem men nej det blir ingen shoping på länge nu:) Hittade dock en väska som jag letat efter. Blir så galen. Får cravings, seriösa sådanna när jag ser denna. Men den är lite för dyr plus att jag nyligen köpt en svart väska med nitar på, inte alls likadan men i samma stuk. Så tyvärr, den får inte flytta in hos mig. Men kolla kan man alltid göra:)


sko från www.vivistyle.se för 599:-


Sko från www.nelly.se för 1669:-




Väska från www.vivistyle.se för 599:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0