10-10-20

Godmorgon alla fina! Nu sitter jag här igen & tänkte skriva lite. Kate har fått gröt med päron pure till furkost, mumma tyckte hon. Nu ligger hon bredvid mig & sover insvept i en rosa filt. Så gossig är hon, man hör bara snuttljuden från nappen hon tuttar på. Jag måste duscha snart, är så fruktansvärt äcklig. Mitt hår är inte att leka med alltså. Kammade ut det innan, jag som är så håröm. Okej, det var inte värre än att föda barn. Jämför ALLT med det nu. Jaja, nu är håret iallafall utrett & redo för en fet hårinpackning! Alexandra kommer hit senare. Det ska bli mysigt. Inte särskillt fint väder ute så jag tror faktiskt att jag kommer vara inne hela dagen om inte något oväntat skulle hända haha. Vi får se. Somsagt så måste rummet röjas upp. Fy fan. Någon som har bra städ tips? Tacksamt tar jag emot tips för effektiv städning;) Nej, nu måste jag ta tag i denna dagen med. Ska göra en dagens insperation nu med innan jag hoppar in i duschen. Undra vad jag ska ha på mig idag. Kate har jag satt på en body med bullar på. Sockersöt, som hela hon är! Skiver lite senare. Pussar & Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0