10-10-20

Ikväll gråter jag lite. Kollar på gamla bilder & minns hur roligt vi hade tillsammans din crazy kinky knäppis. Tänk att det snart gått tre år sedan vi slutade 9an. Stod där på flaket. Fyfan va roligt vi hade Robin. Om jag hade den minsta lilla aning om hur det skulle bli några år senare hade jag gjort så mycket annorlunda. Jag vet att jag varit på minnesstunderna men det svåra för mig är bara att förstå att dom verkligen är för dig! Jag är nog helt knäpp som knappt kan förstå det än. Shit, jag skulle kunna ge mycket för att få ha roligt med dig igen. Hoppas du sover gott. Tänker på dig så mycket ♥



                                         Aldrig, aldrig händer det att jag glömmer dig. Aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0