10-10-16

Hej alla glada! Hur mår ni idag? Jag & Kate mår fint:) Idag är min lilla gris hela 7 månader, helt otroligt hur fort tiden går! Det är galet när man tänker tillbaka. Känns som det var igår jag låg på bb med minigrisen. Aldrig trode jag när jag plussade att jag skulle bli så lycklig av denna lilla filur som jag åstakommit, aldrig. De sanna orden är att, ett liv utan Kate, hade inte varit ett liv. Hon är i full gång med att krypa & slå sig. Så duktig är hon. Men nu är hon ju precis överallt! Man blir så nojjig, gör inte så, gör inte si! Gå inte dit, gör inte det, nej nej nej nej! AKTA HUVUDET KATE! Nej, Kate ajja bajja. Hon är en riktigt buse. Allt som är här hemma är livsfarligt känns det som. Hon har redan hunnit att dra ner dukar med prydnassaker på & ljus. Så idag har mamma tagit bort dukarna på borden. Lilla Kate har verkligen ändrat tillvaron på bara en dag typ. Häromdagen var det inte alls såhär haha. Men samtidigt är det kul. Nu fastar jag bara över hur det blir när hon börjar att vandra omkring här hemma. Vi var ute på en liten prommenad innan. Vi har en lekpark här bredivd våra lägenheter så jag tänkte ta en liten tripp dit & se ifall dom hade en bebis gunga, men icke sa Nicke. Det hade dom tyvärr inte så Kate får vänta lite med att gunga själv. Hon är nog lite liten men hade tänkt att bara pröva att sätta henne i gungan & se hur hon reagerade. Så blev det inte. Så istället gick vi en liten runda. Gick & kollade på skolan här bredvid oss, dom har även en förskola där & jag hoppas på att Kate får en plats där när jag börjar skolan. Kollade hur det såg ut & det såg fint ut! Det ser ut att vara hyffsat nybyggt. Jag fick sådanna minnen när jag gick där & tänkte på när jag började skolan. Det är ändå inte speciellt länge sedan. Kate ska ju inte börja skolan men dagis. Hjälp va tiden går fort! Nu sitter jag här & tänkte göra ett litet inlägg medans Jacob leker med Kate. Jacob är min bror & han är här för att hälsa på oss idag. Det gillar Kate:) Hon har krypt runt som en stolle men nu gosar dom i soffan:)

Jag måste ta en dusch snart & bestämma vad jag ska ha på mig inför kvällen. Kvällen ska spenderas med min fina prutt Ida! Vi ska gå på bio ikväll. Vi ska se Buried. Handlar om någon som blir levande begravd. Vi vill se någon riktig läskig men denna var en thriller så det får duga;) Vi får se vad vi hittar på innan men någon kommer vi nog på. Kanske skaffa en blogg till Ida. Det ska jag föreslå. HIHIHI. Så ikväll blir jag barnfi för Kate ska vara hos sin pappa. Det blir mysigt:) Så nu blir det en dusch, skönt då kan Jacob ha Kate lite;) Sedan ska vi äta god köttgryta som mamma håller på att laga nu. Mumms:) Slänger in en dagens insperation strax med. Ha det så bra sålänge. Puss & Kram !



Kommentarer
Postat av: Benne

Åh jag bli SÅ lycklig när jag ser er Julia! Ni är så fina och du är så himla duktig! Shit blir helt sentimental haha ni är så jävla fina! Älskar dig vännen, pussa på skitungen från mig!<3

2010-10-16 @ 19:43:05
URL: http://benjiforever.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vem är pappan?

2010-10-17 @ 17:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0