10-10-14

Okej, blev sjukt dålig uppdatering igår med. Jag blev lite piggare igår så jag tog med Kate till öppna förskolan. Det var riktigt roligt denna gången faktiskt. Oj hjälp vad Kate får spring i benen när dom spelar på gitarren & när alla sjunger. Hon satt i mitt knä & sprattlade som en liten sprattelgubbe, min fina baby. Nu har lillan ätit en hel flaska med välling efter en hel del gråt, så nu har hon slocknat & ligger & sover på mig. Det finns nog inget mysigare än detta. Tyvärr måste jag duscha innan vi ska iväg så jag måste lägga kate i sängen. Vi ska ner på stan & äta lite med Paulina & Isabelle. Det blir mysigt, Kate kommer få ruskigt mycket uppmärksamhet haha:) Men det är hon värd, min skrutt.

Jag fick hem min ring igår, jag lovar att det var den snyggaste ring jag skådat. Så den ska få pryda mitt finger idag.

Jag ska nu mummsa i mig en clementin & göra mig iordning. Skriver lite senare. Puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0