10-10-13

Blev inget bloggande igår typ, hade inte tid. Vi träffade Ida igår. gick lite på stan. Jag fick med mig en svart långkjol hem från JC & ett par skinntights från Ginatricot. Vet inte om dom är snygga eller fula typ. Men dom fick komma hem till mig iallafall. Sedan när vi kom hem så hade jag inte tid med att blogga.

Idag så vaknade jag med världens huvudvärk, skit tråkigt. Jag skulle träffat Alexandra men fick säga att jag inte orkade. Det börjar bli lite bättre så ska se om jag kan ta med Kate till öppna förskolan idag iallafall. Det är inte så lång tid & roligt för henne att få träffa andra små bebisar lite. Kan passa på att handla lite blöjor när vi ändå är där. Shit va tråkig jag låter idag, men jag är så seg.

Kate är på golvet & på henne är det full rulle. Igår sov hon nästan ingenting alls! Högst 1,5 timma. PÅ HELA DAGEN! Från klockan 8 till kl 23 typ. Helt sjukt. Trodde att hon skulle vara helt slut men nej, pigg bebbe är det va jag har.

Vad ska ni hitta på idag? Nu ska jag kolla lite på Kate när hon busar runt på golvet. PUSS


                                                            Kjolen på bilden kommer från Ellos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0