10-10-11

Nu sitter jag i soffan med en sovandes Kate i min famn. Jag bara älskar henne. Det enda hon gör är att skratta. Hon gråter lite hit & gnäller lite dit, men såfort jag ler mot henne så får man världens största leende, utan tänder dessutom. Då blir precis hela jag lycklig. Samtidigt som man ibland känner sig dum för att man inte alltid orkar när hon gnäller, men när hon lyser upp sådär mot mig så skulle jag kunna göra precis vad som hellst. Min Kate, hon är så vacker. Den gladaste bebben i världen! Nu ligger hon här så trött & varm. Det är det finaste man kan tänka sig. Vacka lilla unge!

Som ni såg i inlägget under så har jag suttit med bloggdesignen hela dagen typ (!!!) Jag orkade inte mer så gick & gjorde lite annat, typ kolla på tv haha! Men iallafall bloggdesign är inte min grej. Usch, men så glad man blir när det är fint i bloggen. Blir så mycket roligare att skriva. Jag fick hjälp istället, jag frågade om hjälp & fick hjälp. Som tur var! Så snällt:) Det är inte klart än, men det ser redan bättre ut. Enkelt & bra. Men headerm är lite för långt åt sidan men jag tror Michaela skulle fixa lite mer med det någon drag framöver. Blev verkligen glad att hon ville hjälpa mig, tack!:) Ni kan läsa hennes blogg här : http://michaeladesiree.blogg.se/

Jag sitter & kollar runt på kläder & smycken på nätet & man blir ju inte lite sugen. Det är helt otroligt! Men man har ju däremot inte råd med precis allt man vill ha, tyvärr. Hittade en ring som jag funderar på att beställa. Riktigt fin tycker jag. Jag vill ha en lång ring & det är precis vad denna är. Hittade även massa vackra ringar som lätt piggar upp en svart outfit, som jag nästan alltid har tråkigt nog. Hoppas ni haft en bra kväll & kommer mysa mer ikväll. Jag har ont i huvudet & nacken av alla blogg grejer jag hållt på med idag. Ska nog knapra i mig en alvedon. Puss sålänge


Ringen som förmodligen kommer att bli min!




Fina färgklickar, detdär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0