10-10-10

Godmorgon! Sovit gott? Jag har sovit hyffsat bra, vaknat ett antal gånger men det är ju vardag för mig:) Har precis fått i mig en mummsigt frukost, äggröra med fetaost & stekt bacon till det. Smaskigt! Vaknade imorse & kollade på Kate. Såg då att ungen lyckats att f¨å av sig sin blöja. Hon brukar försöka ta bort den för hon ser väl figurerna som är där på antar jag. Denna gången hade hon lyckats var nog den lyckligaste bebben i världen för hon hade kissat en massa. Skönt för Kate, men inte för mami! Men sånt man får ta:)

Väldigt fint väder det är idag. Underbart vackert ute men idag är inte den roligaste dagen. Men sådannan dagar finns med tyvärr. Vad ska ni hitta på idag? Nu ska jag sega lite till med min galna bebis som far runt överallt. Hörs om en stund. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0