10-10-09

Nu sitter jag här igen. Har hjälpt mamma med att lägga in bilder från hennes kamera till datorn. Oj vad jag är otecknisk, det sinnes sjukt! Det gick bra tillslut. Är ju bara van vid min kamera. Satte oss sedan för lite mys på balkongen. Nu när Kate är hos sin pappa kan man koppla bort lite, men jag saknar henne redan fast hon bara varit borta i några timmar. Mamma fikade lite & jag tog någon ciggarett. Så härligt i det fina vädret! 

Får se vart vi ska vara ikväll men jag längtar verkligen tills jag får krama om mina fina vänner. Dom är så otroligt bra & jag är lycklig som har dom i mitt liv. Säger det varje dag nu men jag menar det verkligen från botten av mitt hjärta. Kate, Kate ska vi bara inte tala om. Vad hade jag varit utan henne? Det vågar jag inte ens tänka på. Hon är det finaste jag har. Min ögonsten som gör mitt liv värt att leva. Att en liten unge kan betyda så otroligt mycket som hon gör, det trodde jag aldrig!

Tänkte att jag skulle göra om min blogg design lite, men är så fruktansvärt dålig på allt som har med dom dära koderna hit & koderna dit att göra. Någon som kan? Designen gör så mycket, tycker jag då. Den jag har ju är så tråkig & ful. Ska kolla runt lite nu & se om man kan försöka fixa fram någon ny design. Vi hörs snart igen:) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0