10-10-09

Hejsanhoppsan! Lördag nu då, även fast det var det igår när jag skrev så skriver jag att det är lördagmorgon igen:) Vad hittar ni på? Här hemma har jag faktiskt fått sova till runt halv 10. Kate var dock vaken innan mig men hon underhåller sig själv & snurrar runt i sin säng. Hon börjar ju gnälla lite sen & då får man pallra sig upp även fast jag skulle vilja sova ut typ till klockan ett. Men vava, det går ju inte en en bebis :) Då får man gå upp & fixa frukost! Idag fick bebben i sig youghurt & lite macka med mjukost på. Hon ville inte ha så mycket så nu sitter hon i sin stol & käkar på fjärkontrollen istället. Idag ska jag städa på mitt rum (BEHÖVLIGT), sedan ska jag spendera kvällen med fina människor. Amanda, David & Klara. Kommer antagligen prata massa minnen & bara mysa & vara glada över att vi har varann. Man har verkligen ändrat tankesätt sedan Robin gick bort. Att det verkligen ska behöva en människas liv, som man stod nära för ett tag sedan för att man ska ändra tankesätt. Det är sjukt. Men det tackar vi Robin för, det enda possitiva av denhär händelsen. För annars är det skit. Så ikväll blir det mys då somsagt. Henrik ska ha Kate idag. Kommer & hämtar henne senare ieftermiddag så då kan jag städa ostört haha. Så vi får vara lite barnfira ikväll med, men det blir nog inte hela kvällen. Men det gör absolut ingenting, Kate är min lilla bebis & hon hänger med mig precis överallt! Så är det:) Nu ska jag proppa i mig lite frukost med så hörs vi senare. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0