10-11-29

FÖRLÅT. Har inte hunit med bloggen nu. Men ska försöka blogga minst iallafall 2 ggr/dag. Det funkar va? Nu är jag trött! Har precis tränat. Känner mig så jävla duktig!:D Gjorde först någon bellydancing. Ingen direkt magdans men det känndes att man tränade iallafall:) 4 olika vidos på youtube. Dom hänger ihop så det blir ett träningpass. Sen efter det gjorde jag 8 min abs. Kan ju säga att jag inte klarade av det nått vidare men gör man det varje dag så blir det ju lättare & lättare för var dag. Så hejja mig! Får passa på när Kate sover. Skulle hon se mig när jag gjorde detta skulle hon skämmas över sin mamma haha! Nu ska jag laga lite mat till mig & sedan vänta på att min prinsessa ska vakna. Då får hon sin lilla lunch. Så himla fint väder ute, men känns lite sådär att gå ut med vagnen när det är MASSA snö. Får se. Oj, nu hör jag min lilla gumma prata där inne:) Hörs sen, pusss!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, tack så mycket! :)

2010-11-29 @ 15:20:18
URL: http://evsilfver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0