10-11-29

Nu ska jag sova. Fick Kate i säng redan klockan 20! YÄY! Igår var det kl 19 redan. Ska försöka hålla runt 19-20 tiden nu. Måste bli tidigare när jag börjar plugga & hon börjar på dagis.

Imorgon ska jag spendera dagen med min fina Clara. Hon kommer hit först sen ska vi till stan igen. Min bästa bästis Ida frågade om jag ville komma till en salong som hennes skola har & lägga en ansiktsmask & en inpackning, gratis;) Självklart tackar man ju ja haha! Får träffa min fina vän & bli lite ompysslad. Det är aldrig fel.

Fixade mina naglar i lördags & det är så himla smidigt för man kan måla dom hur mycket & ofta man vill & bara ta bort det med aceton efteråt. Dom är super fina utan något lack på men jag gillar att ha något snyggt lack på naglarna. Innan idag var dom oragna. Tog bort det innan & det gick hur bra som hellst. Ingen ful färg efteråt eller något:) Sedan målade jag dom i ett snyggt lack från hm. Lite nude. Älskar nude! Lacket heter " Latte 2 Go " & är då från hm. Satsa på ett nude lack, riktigt hett! Klä fingarna med vackra ringar så kan det inte slå fel:) Nej, nu måste jag göra kvällsrutinerna & sedan nana! PUSSSSSS från mig & en sovandes Kate

p.s. Tror jag börjar känna av lite träningsvärk i magen & benen. Duktigt JulleBulle! d.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: http://michaeladesiree.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0